Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw internetbureau Sabel Online

Sabel Communicatie introduceert een nieuw fullservice internetbureau: Sabel Online.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hierin bundelt het bureau de online dienstverlening van dochter Isabel (concept, ontwerp en bouw) en Sabel Communicatie (onderzoek, strategie en contentproductie). De lancering is de eerste zichtbare stap in een nieuwe positionering als groep van samenwerkende bureaus.

related partner content for mobile comes here

Isabel en Sabel Communicatie werkten steeds vaker samen aan online projecten. 'We constateerden dat de dienstverlening zó kritisch op elkaar aansloot, dat het teveel door elkaar begon te lopen', vertelt directeur Boudewijn Bugter. 'Bovendien had Sabel Communicatie een veel sterker profiel en een grotere naamsbekendheid. De keuze om beide bureaus te integreren tot één fullservice internetbureau was dan ook snel gemaakt.'

Bij Online kunnen opdrachtgevers terecht met alle vraagstukken op het gebied van online communicatie en e-dienstverlening, intranet, social media en mobiel internet. Sabel Online biedt onderzoek en strategie, concept, ontwerp, technische realisatie, contentproductie en beheer en optimalisatie. Volgens creatief directeur Floor van Riet doen veel bureaus dat al, 'maar wij onderscheiden ons onder meer doordat we vinden dat we werken aan communicatievraagstukken'.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in