Communicatie Poll: KLM en social media
KLM wil een flink deel van de klantenservice in de toekomst via social media als Twitter en Facebook laten lopen (zie nieuwsbericht).…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
KLM wil een flink deel van de klantenservice in de toekomst via social media als Twitter en Facebook laten lopen (zie nieuwsbericht). Daaraan is de Communicatie Poll gewijd. De stelling: ‘KLM wil de klantenservice verleggen naar Twitter en Facebook. Goed idee?’ (zie homepage rechterkolom)
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De stelling van vorige week luidde ‘Goed plan om politiechefs voor te bereiden op 'PowNews confrontaties'. Daarmee was een duidelijke meerderheid van 83 procent het eens. Zij kozen het antwoord ‘Ja, eigenlijk moet dit standaard worden opgenomen in mediatrainingen’. De andere 17 procent oordeelde anders en koos voor ‘Onzin, zo geef je toe aan de terreur van deze verharde vorm van overval-journalistiek’.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid