Overslaan en naar de inhoud gaan

Communicatie Poll: KLM en social media

KLM wil een flink deel van de klantenservice in de toekomst via social media als Twitter en Facebook laten lopen (zie nieuwsbericht).…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

KLM wil een flink deel van de klantenservice in de toekomst via social media als Twitter en Facebook laten lopen (zie ). Daaraan is de Communicatie Poll gewijd. De stelling: ‘KLM wil de klantenservice verleggen naar Twitter en Facebook. Goed idee?’ (zie homepage rechterkolom)

related partner content for mobile comes here

De stelling van vorige week luidde ‘Goed plan om politiechefs voor te bereiden op 'PowNews confrontaties'. Daarmee was een duidelijke meerderheid van 83 procent het eens. Zij kozen het antwoord ‘Ja, eigenlijk moet dit standaard worden opgenomen in mediatrainingen’. De andere 17 procent oordeelde anders en koos voor ‘Onzin, zo geef je toe aan de terreur van deze verharde vorm van overval-journalistiek’.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in