Overslaan en naar de inhoud gaan

Vrouw (Telegraaf) koopt Vrouw.nl

Vrouw (De Telegraaf) heeft de url vrouw.nl gekocht.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Telegraaf Media Nederland, de eigenaar van het merk Vrouw, heeft de url overgenomen van Pilar bv. Deze overname was voor Telegraaf Media Nederland een logische stap: met wordt het merk Vrouw verstevigd en daarmee dus ook de positie van de uitgever in het vrouwensegment.

related partner content for mobile comes here

Vrouw.nl wordt nu onderdeel van telegraaf.nl. 'De voordelen voor VROUW van het hebben van de url vrouw.nl zijn groot. Gebruiksgemak voor de consument (makkelijk te onthouden), sterke, gerichte communicatiekracht in de media en de hoogste ranking binnen searchengines zijn een paar van de voordelen. Maar bijna belangrijker nog is het feit dat op internet met deze url het merk Vrouw ook wordt versterkt', zegt Klaar Bavinck, marketingmanager van Vrouw.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in