Overslaan en naar de inhoud gaan

Deel je uitvaartmuziek op Facebook

Uitvaartverzorger en -verzekeraar Monuta zoekt zijn doelgroep nu ook op Facebook.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Uitvaartverzorger en -verzekeraar zoekt zijn doelgroep nu ook op Facebook.

related partner content for mobile comes here

ontwikkelde hiervoor de Monuta Muziekwens: waarmee je je vrienden kunt laten weten welke muziek je op je eigen begrafenis wilt laten horen. De muziekwens van Annemarie van Gaal bijvoorbeeld is Perfect day van Lou Reed.

In de eerste 11 dagen na lancering namen al 378 mensen deel.

Sandra Koopman, businessmanager online bij Monuta: ‘Bij Monuta willen we mensen helpen om de uitvaart zo persoonlijk mogelijk in te vullen. We willen dit overbrengen aan de doelgroep, maar ook direct activeren. Ga ermee aan de slag en sla je uitvaartwensen op, zodat je uitvaart echt bij je past.’

De applicatie is in feite een doorvertaling van de features die Monuta op de eigen website heeft. Daar kan een bezoeker zijn of haar complete uitvaart samenstellen en deze wensen opslaan. Maar in de applicatie ligt de nadruk op uitvaartmuziek, volgens Monuta een laagdrempelig onderwerp.

Daarnaast is uitvaartmuziek ook een sociaal onderwerp, waar iedereen wel een idee bij heeft. 'Uitvaartmuziek roept discussie op en bevestigt tegelijkertijd het imago van de plaatser. Een perfecte match met het karakter van een sociaal netwerk als Facebook', aldus Monuta.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in