Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederlands Visbureau start publiekscampagne 'Vis 't uit'

Het Nederlands Visbureau is gestart met de voorlichtingscampagne ‘Vis ’t uit’, die de kennis van de consument over verantwoorde vis…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne informeert consumenten over de visserij, kweek en verwerking van vis, schaal- en schelpdieren. De campagne wordt gevoerd via het magazine , advertenties in publieksbladen, online informatie en filmpjes op , internetbanners, activiteiten op en en een roadshow.

related partner content for mobile comes here

Het magazine is gratis verkrijgbaar bij alle visverkooppunten in Nederland en wordt met een aantal damesbladen meegestuurd en uitgedeeld tijdens de roadshow. De roadshow staat in 2013 op een aantal visserijdagen en culinaire evenementen, waar het verhaal over verantwoorde vis via een audio/video tour wordt verteld.

Het bewustzijn rondom duurzame vis bij de Nederlandse consument neemt toe. Steeds meer consumenten vinden het belangrijk dat vis op een verantwoorde manier wordt gevangen of gekweekt. Slechts één op de tien Nederlanders houdt zich niet met dit onderwerp bezig, zo blijkt uit een door GfK uitgevoerd onderzoek voor het Nederlands Visbureau.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in