Overslaan en naar de inhoud gaan

(Campagne) Coca-Cola & WNF voor ijsbeer

Het Wereld Natuur Fonds (WNF) en Coca-Cola zijn de internationale campagne Arctic Home begonnen voor bescherming van de Noordpool, het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne moet ik 16 Europese landen de aandacht vestigen ‘op de benarde positie van de ijsbeer én de kansen om zijn leefgebied te behouden'. Door het 'koppelen van de natuurkennis van WNF aan de marketingkracht van Coca-Cola' moet de campagne een groot Europees publiek bereiken.

related partner content for mobile comes here

De verpakkingen van Coca-Cola zijn voorzien van een speciaal ontwikkelde uiting met ijsberen.

Het ingezamelde geld besteedt WNF onder meer aan onderzoek en projecten om het leefgebied van ijsberen te beschermen, met name in Canada en Groenland.
IJsberen spelen ruim 90 jaar een rol in diverse Coca-Colareclames en het merk werkt sinds 2007 samen met WNF.

De campagne wordt in 2014 en 2015 herhaald.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in