
De campagne Arctic Home moet ik 16 Europese landen de aandacht vestigen ‘op de benarde positie van de ijsbeer én de kansen om zijn leefgebied te behouden'. Door het 'koppelen van de natuurkennis van WNF aan de marketingkracht van Coca-Cola' moet de campagne een groot Europees publiek bereiken.
De verpakkingen van Coca-Cola zijn voorzien van een speciaal ontwikkelde uiting met ijsberen.
Vacatures
Specialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur
CTGBContent Creative- RTL Tonight
Banijay Benelux.com
Het ingezamelde geld besteedt WNF onder meer aan onderzoek en projecten om het leefgebied van ijsberen te beschermen, met name in Canada en Groenland.
IJsberen spelen ruim 90 jaar een rol in diverse Coca-Colareclames en het merk werkt sinds 2007 samen met WNF.
De campagne wordt in 2014 en 2015 herhaald.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee