Ikea: nieuw woonmagazine hej


Het eerste nummer verschijnt in de tweede week van januari. Hemels Customer Media is verantwoordelijk voor de uitvoering
Segmentatie
hej zal vijf keer per jaar in negen verschillende regionale versies verschijnen. Ikea Family-leden ontvangen het magazine van ‘hun’ IKEA-vestiging thuis. Met het magazine wil het bedrijf de band tussen het merk en zijn fans te versterken. De winkels moeten hierin een belangrijke rol spelen.
Het 40 pagina’s tellende magazine bevat naast de landelijke content ook 6 regionale pagina’s (waaronder de cover).
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSIkea: ‘Uit de titel spreekt de optimistische toon van het van oorsprong Zweedse bedrijf. hej is Zweeds voor hoi, maar wordt ook steeds vaker door Nederlanders gebruikt als begroeting in mails, tweets en sms’jes.’
Het nieuwe magazine vervangt het huidige magazine NU! waarbij de focus vooral op het productaanbod lag.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid