Overslaan en naar de inhoud gaan

Van den Akker uitgever glossy bij Sanoma

Dolly van den Akker (41), tot nu toe director sales & corporate communication bij Sanoma Media, wordt uitgever van de glossy bladen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Van den Akker vervulde de functie van uitgever glossy al op ad interim basis vanaf het laatste kwartaal van 2012 na het vertrek van Sanne Visser naar Mood for Magazines.

related partner content for mobile comes here

Haar missie als uitgever glossy is om het fashion & beauty domein van Sanoma Media verder uit te bouwen. Primair richt ze zicht hierbij op de Glossy bladen (Grazia, Beau Monde, Marie Claire, Fab en Nouveau).

Daarnaast ligt er een belangrijke focus op het uitbouwen van de digitale fashion & beauty activiteiten waaronder het realiseren van online media/uitgeefconcepten. Naast digitaal gaat het hier ook om Sales en TV.

Van den Akker: 'Door ook met SBS krachten te bundelen, zijn wij in staat om een enorm bereik aan vrouwen te realiseren. En dit domein ook crossmediaal uit te bouwen en zo gerichte fashion & beauty proposities aan te bieden aan de Nederlandse vrouw zodat zij niet om ons heen wil.'

Van den Akker is meer dan 15 jaar werkzaam in marketing en communicatie.

Sanoma Media heeft nog niet bekend gemaakt wie Van den Akker opvolgt als director sales & corporate communication.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in