Marketeers luxe segment verhogen digitaal budget
Dat blijkt uit onderzoek van ShopIgniter and Luxury Interactive.
85 procent van de ondervraagde marketeers geeft aan in 2013 meer aan digitale marketing uit te geven.
2012 laat zien dat er meer budget was voor de digitale kanalen: 77 procent investeerde meer in sociale media en 48 procent meer aan mobiele marketing. Maar sociale media krijgen nog steeds niet een heel groot deel van het marketingbudget. Driekwart van de ondervragaden geeft aan zo’n 0-20 procent van het digtalemarketingbudget aan sociale media te besteden. Een op de tien geeft hier meer dan 40 procent aan uit.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaMaar, zo schrijft MarketingCharts, de marketeers in dit luxe segment zijn nog steeds niet heel scheutig met digitalemarketinguitgaven.
Zeven op de tien gebruikt 0-40 procent van het budget hiervoor, 14 procent geeft meer dan 60 procent van het marketingbudget aan digitaal uit.
Bron MarketingCharts
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid