Overslaan en naar de inhoud gaan

Marketeers luxe segment verhogen digitaal budget

Acht op de tien marketeers in het luxe segment hebben in 2012 meer uitgegeven aan digitale marketing dan in 2011. De verwachting is dat ook…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat blijkt uit onderzoek van .
85 procent van de ondervraagde marketeers geeft aan in 2013 meer aan digitale marketing uit te geven.

related partner content for mobile comes here

2012 laat zien dat er meer budget was voor de digitale kanalen: 77 procent investeerde meer in sociale media en 48 procent meer aan mobiele marketing. Maar sociale media krijgen nog steeds niet een heel groot deel van het marketingbudget. Driekwart van de ondervragaden geeft aan zo’n 0-20 procent van het digtalemarketingbudget aan sociale media te besteden. Een op de tien geeft hier meer dan 40 procent aan uit.

Maar, zo schrijft , de marketeers in dit luxe segment zijn nog steeds niet heel scheutig met digitalemarketinguitgaven.

Zeven op de tien gebruikt 0-40 procent van het budget hiervoor, 14 procent geeft meer dan 60 procent van het marketingbudget aan digitaal uit.

Bron MarketingCharts

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in