Overslaan en naar de inhoud gaan

Google's Joris Merks DM-man van het Jaar

Joris Merks van Google is gisteravond gekozen tot DM Man van het Jaar 2012.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De bekendmaking vond plaats voorafgaand aan de traditioneel drukbezochte nieuwjaarsborrel van DDMA en DeMeter. Merks neemt hiermee het stokje over van Roy Scheerder van KLM.

related partner content for mobile comes here

In totaal waren er vier genomineerden voor de titel DM Man van het Jaar, inderdaad allemaal mannen. Naast Merks waren dat Richard Verhoeff (Crystalloids Innovations), Willem Sodderland (Buzzer) en Christiaan Holman (Vodafone Nederland).

De vakjury toonde zich vooral onder de indruk van de resultaten die Merks boekte met de ontwikkeling en introductie van de Consumer Barometer. Dit marketinginstrument maakt het mogelijk campagnes beter te onderbouwen en de effectiviteit ervan te vergroten.

De DM Oeuvre Prijs is dit jaar overhandigd aan Carel Rog, onbetwist eminence grise van de dialoogmarketingsector. In een humoristisch dankwoord sprak hij zich kritisch uit over de versnippering van het dm-vak. Verder stelde hij vast dat ontwikkelingen in het vak nogal eens ten onrechte als nieuw worden gepresenteerd. Ook veel van wat hij daarvoor had gehoord, was volgens hem 'oude wijn in nieuwe zakken'. 'Alleen gaat het tegenwoordig meer over de nieuwe zakken dan de oude wijn.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in