Google's Joris Merks DM-man van het Jaar
De bekendmaking vond plaats voorafgaand aan de traditioneel drukbezochte nieuwjaarsborrel van DDMA en DeMeter. Merks neemt hiermee het stokje over van Roy Scheerder van KLM.
In totaal waren er vier genomineerden voor de titel DM Man van het Jaar, inderdaad allemaal mannen. Naast Merks waren dat Richard Verhoeff (Crystalloids Innovations), Willem Sodderland (Buzzer) en Christiaan Holman (Vodafone Nederland).
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDe vakjury toonde zich vooral onder de indruk van de resultaten die Merks boekte met de ontwikkeling en introductie van de Consumer Barometer. Dit marketinginstrument maakt het mogelijk campagnes beter te onderbouwen en de effectiviteit ervan te vergroten.
De DM Oeuvre Prijs is dit jaar overhandigd aan Carel Rog, onbetwist eminence grise van de dialoogmarketingsector. In een humoristisch dankwoord sprak hij zich kritisch uit over de versnippering van het dm-vak. Verder stelde hij vast dat ontwikkelingen in het vak nogal eens ten onrechte als nieuw worden gepresenteerd. Ook veel van wat hij daarvoor had gehoord, was volgens hem 'oude wijn in nieuwe zakken'. 'Alleen gaat het tegenwoordig meer over de nieuwe zakken dan de oude wijn.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid