Overslaan en naar de inhoud gaan

10 campagnes die een betere wereld nastreven

Campagnes die een betere wereld nastreven en die zo bijdragen aan het imago van een merk zijn steeds meer de trend. Hier 10 lichtpuntjes…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

NIKE: Voices (2012)

related partner content for mobile comes here

NISSAN LEAF: Gas Powered Everything (2011)

CHIPOLTE: Back to the start (2011)

COCA COLA: There are reasons to believe in a better world (2011)

NIKE: Better World (2011)

KELLOGS: Big breakfast (2011)

BJORN BORG: Love for all (2012)

SODASTREAM: The Soda Stream effect (2012)

BENETTON: Unemployee of the month (2012)

TRIODOS Klein. Het nieuwe groot. (2012)

Positivisme is wat ons door deze tijden van crisis kan trekken. Daarom een reeks van blogs over bedrijven en merken die zich positief inzetten voor het creëren van een betere wereld. Weet jij ook voorbeelden van bedrijven die een betere wereld maken of draag je zelf een betere toekomst, deel het op .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in