Overslaan en naar de inhoud gaan

Mangrove in zee met strategische investeerder

Mangrove wil zich met de investering verder op de kaart zetten als leidend digital user experience-bureau.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De nieuwe aandeelhouder is Keadyn, een onafhankelijke investeringsmaatschappij uit Rotterdam. Over de grootte van het belang en wat daarvoor is betaald, worden geen mededelingen gedaan.  benadrukt nu een volgende stap te kunnen zetten in de ontwikkeling van webproducten met een optimale ‘digital user experience’.

related partner content for mobile comes here

Internetbureau Mangrove, met vestigingen in Rotterdam en Amsterdam, is gespecialiseerd in het ontwikkelen van websites en apps. Keadyn is een Nederlandse investeringsmaatschappij die zich tot doel stelt om groei binnen sterke bedrijven te versnellen. Een voorbeeld is de recente aan het Duitse Rocket Internet.

Keadyn-eigenaar Martijn Don ziet &;uitstekende mogelijkheden voor Mangrove om significant te groeien de komende jaren&;. Daarnaast is het de bedoeling dat het internetburau ondersteuning gaat bieden aan participaties van Keadyn op het gebied van conceptontwikkeling, design, technologie en online marketing.

Mangrove wil zich met deze investering verder op de kaart zetten als leidend digital user experience-bureau, zegt managing director Roel Schiefelbusch: &;De rol van internetbureaus verandert en daar spelen we op in. Wij vervullen steeds vaker de rol van ‘director of user experience&;. Klanten hebben zelf experts of developmentteams in huis en door met hen samen te werken en onze kennis in te brengen, komen we steeds dichter tegen organisaties aan te zitten.&;

Mangrove is een internetbureau met Rotterdamse wortels, dat is opgericht in 1997. Het heeft onder meer KNMI, KwikFit, VARA, de Lotto, Omron, Het Nationale Park De Hoge Veluwe, DFDS Seaways in Kopenhagen en the Committee of the Red Cross in Genève in haar portfolio. 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in