Overslaan en naar de inhoud gaan

Luistertijd radio stijgt, bestedingen dalen

De gemiddelde radioluistertijd is in het eerste kwartaal van 2009 gestegen tot 3 uur en 17 minuten per dag. Dat is een toename van 3…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In dezelfde periode vorig jaar was de luistertijd 3 uur en 11 minuten. Dat blijkt uit het Continu LuisterOnderzoek (CLO) van het Radio Advies Bureau (RAB). Het luisteronderzoek wordt uitgevoerd onder mensen van 10 jaar en ouder, in het tijdvak 7.00-24.00 uur.

related partner content for mobile comes here

Ook radio heeft te maken met dalende mediabestedingen. De netto radiobestedingen namen in het eerste kwartaal af met zo’n 6 miljoen euro: van 53.662.000 euro in 2008 naar 47.493.000 euro in 2009.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in