Overslaan en naar de inhoud gaan

Weinig nieuwe producten in supermarkt

Grote A-merken hebben het in 2008 laten afweten als het gaat om vernieuwende producten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De innovatie bij levensmiddelenfabrikanten bleef ver achter bij de jaren 2006 en 2007, zo blijkt uit een onderzoek van marktonderzoeker IRI dat vandaag in Foodmagazine verschijnt. De onderzoekers vinden de matige activiteit van producenten opmerkelijk. Volgens hen hebben A-merken juist innovatie nodig om de overvloed aan huismerken het hoofd te kunnen bieden.

related partner content for mobile comes here

De onderzoekers vinden de grote rol die duurzaamheid speelt bij nieuwe producten opvallend. De grootste introductie vorig jaar kwam op naam van de merken Omo en Robijn, met het concept Klein & Krachtig. Op twee en drie staan Fanta Zero en Lipton Clear Green.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in