Overslaan en naar de inhoud gaan

Voorlichtingscampagne misleidende telemarketing

De Consumentenautoriteit is begonnen met een voorlichtingscampagne over agressieve en misleidende telefonische verkoop.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Consumentenautoriteit houdt de campagne via , het informatieloket van de overheid voor consumenten. Onder het motto 'Misleidende verkooptelefoontjes? Zó ga je daar mee om!' staat op de site informatie over hoe te reageren op verkooptelefoontjes. Ook komen vragen aan bod als: wat zijn je rechten bij telemarketing en hoe kun je een ongewenste aankoop ongedaan maken? De campagne richt zich met name op ouderen en hun omgeving, aangezien ouderen vaak extra kwetsbaar zijn voor misleidende telemarketing.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in