Stir breidt webpanel uit
De Stichting Internetreclame (Stir) heeft afgelopen maand het Webmeterpanel uitgebreid van 8000 naar 10.000 respondenten.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De Stir zet hiermee de laatste stap in het gefaseerd vergroten van het panel. Bij de start van het Webmeterpanel waren er 4000 respondenten. Dit aantal was op dat moment voldoende om de grotere sites betrouwbaar te kunnen meten, maar nu ook kleinere sites tot Stir toetreden, moet het panel stapsgewijs worden vergroot.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
In het panel van STIR zijn ook 1000 respondenten opgenomen die nooit op internet komen. Dit is een bewuste keuze, zodat het panel niet alleen de surfpopulatie representeert, maar de gehele Nederlandse bevolking. Resultaten van Stir zouden daardoor goed zijn te vergelijken met de andere mediabereiksonderzoeken.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Stir/Villamedia.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid