Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe brandcampagne Discovery Channel

Discovery Channel komt met een nieuwe ‘Tot Hier En Verder’-campagne. Doel van de zender: de kijker inspireren om zijn dromen waar te…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de tweede ‘Tot Hier En Verder’ campagne zien we een aantal mannen hun dromen en aspiraties uitspreken waarbij ze zich hebben laten inspireren door Discovery Channel. Zo is in de printcampagne een jongetje te zien die in de verte staart met het onderschrift ‘Ik heb de Mount Everest beklommen’. Dat komt ook terug in de . De campagne speelt met het contrast tussen de persoon, zijn dromen en leeftijd, en de rol die Discovery Channel daarin speelt.

related partner content for mobile comes here

Jochem de Jong, algemeen directeur Discovery Networks Benelux:'Discovery Channel is anders dan andere zenders en streeft ernaar een toegevoegde waarde te zijn in het leven van zijn kijkers. Dit werpt zijn vruchten af. Wij vertellen verhalen van mensen met passie en dromen, en willen dat gevoel op onze kijkers overbrengen.'

De landelijke campagne loopt tot eind mei en wordt ondersteund door print, radio, online, outdoor, on-air en bioscoop uitingen. De campagnefoto’s zijn gemaakt door de meerdere malen met een PANL Award bekroonde fotograaf Jeroen Hofman.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in