Nieuwe brandcampagne Discovery Channel
In de tweede ‘Tot Hier En Verder’ campagne zien we een aantal mannen hun dromen en aspiraties uitspreken waarbij ze zich hebben laten inspireren door Discovery Channel. Zo is in de printcampagne een jongetje te zien die in de verte staart met het onderschrift ‘Ik heb de Mount Everest beklommen’. Dat komt ook terug in de commercial. De campagne speelt met het contrast tussen de persoon, zijn dromen en leeftijd, en de rol die Discovery Channel daarin speelt.
Jochem de Jong, algemeen directeur Discovery Networks Benelux:'Discovery Channel is anders dan andere zenders en streeft ernaar een toegevoegde waarde te zijn in het leven van zijn kijkers. Dit werpt zijn vruchten af. Wij vertellen verhalen van mensen met passie en dromen, en willen dat gevoel op onze kijkers overbrengen.'
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDe landelijke campagne loopt tot eind mei en wordt ondersteund door print, radio, online, outdoor, on-air en bioscoop uitingen. De campagnefoto’s zijn gemaakt door de meerdere malen met een PANL Award bekroonde fotograaf Jeroen Hofman.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid