Overslaan en naar de inhoud gaan

Sanoma zet Sanna in voor klantenservice

Sanna heet de virtuele medewerker die Sanoma Uitgevers voortaan vragen van klanten laat beantwoorden.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nadat de klant een vraag heeft gesteld wordt deze op steekwoorden gematched met voorgeprogrammeerde antwoorden in een database. Sanna geeft het juiste antwoord binnen enkele seconden.

related partner content for mobile comes here

Doelstellingen van Sanoma zijn om met de virtuele medewerkster/chatbot de klanttevredenheid te verhogen, de kennis over de informatiebehoefte van de klant te vergroten en kosten te besparen op klantcontacten.

Sanna is een samenwerking tussen Sanoma Uitgevers en The Selfservice Company. De vragen die de klant stelt aan Sanna worden gemonitord door The Selfservice Company en gerapporteerd aan Sanoma Uitgevers. De verwachting is dat Sanna binnen drie maanden na implementatie 90 pct van de gestelde vragen herkent.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in