Sanoma zet Sanna in voor klantenservice


Nadat de klant een vraag heeft gesteld wordt deze op steekwoorden gematched met voorgeprogrammeerde antwoorden in een database. Sanna geeft het juiste antwoord binnen enkele seconden.
Doelstellingen van Sanoma zijn om met de virtuele medewerkster/chatbot de klanttevredenheid te verhogen, de kennis over de informatiebehoefte van de klant te vergroten en kosten te besparen op klantcontacten.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSSanna is een samenwerking tussen Sanoma Uitgevers en The Selfservice Company. De vragen die de klant stelt aan Sanna worden gemonitord door The Selfservice Company en gerapporteerd aan Sanoma Uitgevers. De verwachting is dat Sanna binnen drie maanden na implementatie 90 pct van de gestelde vragen herkent.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid