Identity Matters/RW wordt Fonk
Identity Matters, powered by RW, heet vanaf half april Fonk.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De naam Fonk (prikkelend, sprankelend en fonkelend: de menselijke maatstaf in marcom) is bedacht in samenwerking met EdenSpiekermann. Uitgever/hoofdredacteur Nicolette Hulsebos in haar column: 'Fonk brengt vanaf half april 88 pagina’s dik tweewekelijks achtergronden, wetenswaardigheden en de meningen die bij het nieuws dat rwonline dagelijks brengt, horen. Juist omdat meningen er nu meer dan ooit toe doen om het geloof in jezelf en in de ander vast te houden.'
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid