Overslaan en naar de inhoud gaan

Unilever verder met NOC*NSF

Unilever verlengt het sponsorcontract met NOC*NSF met vier jaar. Het contract werd gisteravond voor het oog van de pers getekend door…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Unilever wil met de verlenging van het contract verder invulling geven aan de vitaliteitsmissie die het concern zichzelf heeft gesteld. Unilever stelt hiermee de aanwezigheid als sponsor op de Olympische Spelen van 2010 (Vancouver) en 2012 (Londen) zeker. Ook de upgrade van het KNVB sponsorcontract voor de periode 2008-2012 past in die strategie.

related partner content for mobile comes here

Deep dive
Verder maakte Unilever woensdagavond bekend dat het het zogenaamde ‘Close2Consumers’ programma uitrolt. VP marketing Unilever Benelux Gaby Vreeken zegt dat het concern nóg beter begrip wil krijgen van consumenten. Daartoe zullen alle circa honderd marketeers van Unilever 24 uur te gast zijn bij een gezin in Nederland of België. Het programma dat bij Unilever wordt aangeduid als ‘deep dive’, is niet een vervanging van marktonderzoek, maar een aanvulling daarop. Vreeken zegt dat het is bedoeld om een onderbuikgevoel te krijgen bij ‘what makes the consumer tick’.

Gaby Vreeken licht het ‘Close2Consumers’ programma uitgebreid toe in de volgende editie van Adformatie. (No. 15, verschijningsdatum 9 april).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in