Overslaan en naar de inhoud gaan

Nauwe samenwerking Vea en ADCN

Na een aantal verkennende gesprekken hebben de besturen van ADCN en Vea besloten op een aantal terreinen nauw te gaan samenwerken.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Concreet houdt dit in dat de brancheverenigingen samen opleidingstrajecten gaan ontwikkelen. Verder zullen ADCN en Vea samen optrekken in het kader van de Nederlandse vertegenwoordiging van het Cannes Lions Festival. De recent naar buiten gebrachte verkiezing van Reclame M/V (in samenwerking met Adformatie) is ook een gevolg van de samenwerking.

related partner content for mobile comes here

De voorzitters en directies van ADCN en Vea hebben in de afgelopen maanden gesprekken gevoerd om de mogelijkheden tot samenwerking af te tasten. De visie op belang van creativiteit ligt aan de basis: ‘De manifeste parallellen in de visies en intenties van de beide organisaties met betrekking tot het vak. De creativiteit als de core van de business en de wens en behoefte van beide organisaties om de toegevoegde waarde daarvan manifester te maken voor de ‘buitenwereld’ vormden het directe startpunt voor de verkennende gesprekken.’

Vea en ADCN zeggen te verwachten dat de samenwerking niet in de weg staat van het vertegenwoordigen van de belangen van de eigen achterban en dat juist ruimte ontstaat ‘de gemeenschappelijke belangen te versterken.’ De partijen verwachten ‘bij gebleken succes’ de samenwerking op termijn verder uit te breiden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in