Nauwe samenwerking Vea en ADCN
Concreet houdt dit in dat de brancheverenigingen samen opleidingstrajecten gaan ontwikkelen. Verder zullen ADCN en Vea samen optrekken in het kader van de Nederlandse vertegenwoordiging van het Cannes Lions Festival. De recent naar buiten gebrachte verkiezing van Reclame M/V (in samenwerking met Adformatie) is ook een gevolg van de samenwerking.
De voorzitters en directies van ADCN en Vea hebben in de afgelopen maanden gesprekken gevoerd om de mogelijkheden tot samenwerking af te tasten. De visie op belang van creativiteit ligt aan de basis: ‘De manifeste parallellen in de visies en intenties van de beide organisaties met betrekking tot het vak. De creativiteit als de core van de business en de wens en behoefte van beide organisaties om de toegevoegde waarde daarvan manifester te maken voor de ‘buitenwereld’ vormden het directe startpunt voor de verkennende gesprekken.’
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaVea en ADCN zeggen te verwachten dat de samenwerking niet in de weg staat van het vertegenwoordigen van de belangen van de eigen achterban en dat juist ruimte ontstaat ‘de gemeenschappelijke belangen te versterken.’ De partijen verwachten ‘bij gebleken succes’ de samenwerking op termijn verder uit te breiden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid