Slagers pakken imago vlees aan
Slagers willen het negatieve imago van vlees ombuigen. De branche gaat in gesprek over een gezamenlijke aanpak.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De Koninklijke Nederlandse Slagersorganisatie (KNS) wil onafhankelijke en correctie informatie over vlees te verschaffen en praat onder meer met de Centrale Organisatie voor de Vleessector (COV). Dat meldt de site Meat & Meal.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Daarnaast worden binnen de branche initiatieven genomen om het imago van de slager zelf te verbeteren. Zo komt er een imagocampagne, waarin duidelijk wordt gemaakt hoe verantwoord de slager al bezig is en wat de meerwaarde van zijn producten is.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSSlagers wordt verder gewezen op het belang van milieu- en diervriendelijk werken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid