Publieke zenders op 38,1 pct in week 16
Het marktaandeel van de drie publieke zenders was in week 16 38,1 procent. RTL Nederland had 27,7 procent en SBS Broadcasting 20,9 procent.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Nederland 1 was weer marktleider met 20,5 procent (tijdvak 18.00-24.00 uur/6+). RTL 4 was tweede zender met 16,6 procent en SBS 6 kwam uit op 12,1 procent.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het NOS Journaal van zondagavond was met 2.458.000 kijkers het populairste programma van week 16, gevolgd door Studio Sport Eredivisie van gisteravond met 2.405.000 kijkers. Spoorloos trok ruim 2,2 miljoen belangstellenden.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Stichting KijkOnderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid