Guerrillamarketingtheater
Een vleugje theater is een cruciaal ingrediënt van effectieve guerrillamarketing, blijkt uit een overzicht van succesvolle mondiale…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Guerrillacampagnes zijn onconventioneel, dramatisch en nieuwswaardig. Lichtend voorbeeld is de guerrillacampagne van IKEA, dat bij de lancering van een nieuwe vestiging in Brooklyn een guerrilla-design-make-over realiseerde voor verschillende bekende en alledaagse bronnen van ongemak in de stad.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Zo werd een bushalte een woonkamer, kwamen er kussens op parkbankjes en stonden er her en der drinkbakjes voor dorstige honden. De campagne werd online massaal door consumenten besproken - en het enthousiasme voor de nieuwe winkel was groot.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Admap
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid