Overslaan en naar de inhoud gaan

Guerrillamarketingtheater

Een vleugje theater is een cruciaal ingrediënt van effectieve guerrillamarketing, blijkt uit een overzicht van succesvolle mondiale…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Guerrillacampagnes zijn onconventioneel, dramatisch en nieuwswaardig. Lichtend voorbeeld is de guerrillacampagne van IKEA, dat bij de lancering van een nieuwe vestiging in Brooklyn een guerrilla-design-make-over realiseerde voor verschillende bekende en alledaagse bronnen van ongemak in de stad.

related partner content for mobile comes here

Zo werd een bushalte een woonkamer, kwamen er kussens op parkbankjes en stonden er her en der drinkbakjes voor dorstige honden. De campagne werd online massaal door consumenten besproken - en het enthousiasme voor de nieuwe winkel was groot.

Bron: Admap

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in