Overslaan en naar de inhoud gaan

Reclame is dood

Het Merk heeft zich jarenlang bediend van allerlei bijna direct zichtbare media. De computer heeft definitief een einde gemaakt aan…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Merken zullen uit andere vaatjes moeten tappen om regelmatig bij de Consumens in zijn mindset te komen en te blijven. Unilever bijvoorbeeld, gaat eindelijk eens met de Consumens een tijdje samenleven.

related partner content for mobile comes here

Een rondje dagbladen is al bijna weggegooid geld in de meeste gevallen. De Twitters nemen de honneurs voor de Consumens waar. Diezelfde Consumens heeft de MerkMacht overgenomen. Hoewel velen het nog niet met mij eens zijn is het toch echt zo.

Maar de Merken kunnen zich wel degelijk een positie bij die TwitterConsumens bevechten. Want waar de Consumens is kan het Merk zijn. Wel op het juiste moment met de juiste instelling. De nieuwe MerkMedia worden de Twitters en het Merk zal zich onorthodox moeten gaan opstellen ten aanzien zijn eigen Merkpositie. Dat gaat betekenen dat media en Merk in elkaar gaan overvloeien. Het Merk zal zijn eigen radio en Tv zender worden.

Twitter en andere social media zal dagelijks gevuld moeten worden met communicatie waar in de eerste plaats de Consumens iets aan heeft en dan pas het Merk. Anders dus dan reclame. Maar wel met de mogelijkheid om echt contact te krijgen met de Consumens.

Reclame is dood. Leve de Consumens.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in