Reclame is dood


Merken zullen uit andere vaatjes moeten tappen om regelmatig bij de Consumens in zijn mindset te komen en te blijven. Unilever bijvoorbeeld, gaat eindelijk eens met de Consumens een tijdje samenleven.
Een rondje dagbladen is al bijna weggegooid geld in de meeste gevallen. De Twitters nemen de honneurs voor de Consumens waar. Diezelfde Consumens heeft de MerkMacht overgenomen. Hoewel velen het nog niet met mij eens zijn is het toch echt zo.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMaar de Merken kunnen zich wel degelijk een positie bij die TwitterConsumens bevechten. Want waar de Consumens is kan het Merk zijn. Wel op het juiste moment met de juiste instelling. De nieuwe MerkMedia worden de Twitters en het Merk zal zich onorthodox moeten gaan opstellen ten aanzien zijn eigen Merkpositie. Dat gaat betekenen dat media en Merk in elkaar gaan overvloeien. Het Merk zal zijn eigen radio en Tv zender worden.
Twitter en andere social media zal dagelijks gevuld moeten worden met communicatie waar in de eerste plaats de Consumens iets aan heeft en dan pas het Merk. Anders dus dan reclame. Maar wel met de mogelijkheid om echt contact te krijgen met de Consumens.
Reclame is dood. Leve de Consumens.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid