Overslaan en naar de inhoud gaan

Bescheiden verleiden: opfriscursusje voor luxemerken

Hoe verleid je de klant tot het kopen van dure spullen zonder te opdringerig te zijn? Een kleine update annex opfriscursus voor luxemerken:
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

· Ken je klant. Een stokoud advies dat het nog altijd goed doet. Denk niet dat alle ‘luxeconsumenten’ gelijk zijn.
· Wees niet te expliciet: als luxemerk moet je het hebben van verleiding en verlangen.
· Ga op de clubtour. Een exclusief lidmaatschap van een merkclub spreekt veel potentiële klanten aan. Houd wel de juiste balans aan tussen exclusiviteit en populariteit.

related partner content for mobile comes here

(bron: Marketing Week)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in