
De eerste hybride marketingdeal van Youtube en Facebook is een feit: Green Eyed World.
De campagne is opgezet als een soort van reality-show, die een jaar gaat duren, verdeeld over 5 delen, die ieder weer een maand duren.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensDe makers noemen de deal een ‘top connectiontool, in combinatie met het topvideoplatform.’
De show wordt zwaar gesponsord door Sprite met een grote outdoor campagne en een on-pack promotion. Weer een punt voor Sprite, die twee jaar geleden als een van de eerste adverteerders succes had met Sprite Yard, op de mobiel.
In de serie wordt een Brits zangeresje gelanceerd, Katie Vogel genaamd.
De campagne werd deze week aangekondigd door Google Frankrijk en is inmiddels gestart.
Google noemde tevens een ander nieuwtje: een nieuwe dienst op Youtube, Telepathy genaamd. En dat is een verregaand meetsysteem, waarbij het bezoekersgedrag in kaart kan worden gebracht.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee