Vrienden verzamelen in plaats van suikerzakjes
Ik kan niet wachten totdat haar onderzoek beschikbaar is. Ook zakelijk gezien is het even zoeken naar de juiste implementatie van alle nieuwe contactmogelijkheden. Mack Collier schreef er in Marketing Profs Daily Fix een aardig stuk over waarin hij stelt dat marketeers te veel focussen op influentials en het (zo) bereiken van de ‘massa’ in plaats van zich te richten op de ware vrienden.
Sowieso is het een 'Old School' wijsheid dat je 80% van je business uit 20% van je klanten haalt...En deze ware vrienden zullen met veel meer passie en overtuiging hun visie over jouw product verkondigen dan de influential BN'er die voor 7,5K over een bepaald merk vijf minuten richting de media enthousiast wil doen. En ja ja, het is te achterhalen wie je echte (zakelijke) vrienden zijn, maar dan moet je je wel oprecht in je relaties verdiepen in plaats van hen puur als een inkomstenbron zien.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisKortom, de nieuwe trend van ontvrienden is zo gek nog niet…
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid