Overslaan en naar de inhoud gaan

Vrienden verzamelen in plaats van suikerzakjes

Als ik op Hyves de 'friends' score van de tieners van nu zie dan zijn die vier beste vrienden van mij van vroeger wel erg 'old school'.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ik kan niet wachten totdat haar onderzoek beschikbaar is. Ook zakelijk gezien is het even zoeken naar de juiste implementatie van alle nieuwe contactmogelijkheden. Mack Collier schreef er in een aardig stuk over waarin hij stelt dat marketeers te veel focussen op influentials en het (zo) bereiken van de ‘massa’ in plaats van zich te richten op de ware vrienden.

related partner content for mobile comes here

Sowieso is het een 'Old School' wijsheid dat je 80% van je business uit 20% van je klanten haalt...En deze ware vrienden zullen met veel meer passie en overtuiging hun visie over jouw product verkondigen dan de influential BN'er die voor 7,5K over een bepaald merk vijf minuten richting de media enthousiast wil doen. En ja ja, het is te achterhalen wie je echte (zakelijke) vrienden zijn, maar dan moet je je wel oprecht in je relaties verdiepen in plaats van hen puur als een inkomstenbron zien.

Kortom, de nieuwe trend van ontvrienden is zo gek nog niet…

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in