Aanbesteding campagne orgaandonatie
Een nieuwe driejarige campagne moet ervoor zorgen dat zoveel mogelijk van de zeven miljoen mensen die nog steeds niet duidelijk hebben…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het grote probleem van het gebrek aan donoren en het oplopen van de wachtlijsten is genoegzaam bekend.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Toch hebben zeven miljoen mensen nog steeds niet duidelijk gemaakt of ze donor willen zijn.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEen nieuwe, driejarige, campagne moet hierin verandering brengen, door het accent te verschuiven van ‘voorlichting’ naar concrete gedragsverandering.
De campagne wordt gedragen door de voor orgaandonatie relevante gezondheidsfondsen en het ministerie van VWS.
Er zullen collectieve actiemomenten worden ingezet.
Meer informatie staat in het selectiedocument op de kalender van Europese aanbestedingen: www.aanbestedingskalender.nl.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid