Overslaan en naar de inhoud gaan

Univé meest betrouwbaar

Mensen zien nauwelijks onderscheid tussen zorgverzekeraars, dat blijkt uit de HIGHvalue Financial Trust Index voor zorgverzekeraars.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Uit een meting onder 500 respondenten door Direct Research, in opdracht van , blijkt dat bijna de helft van de consumenten geen mening heeft over zorgverzekeraars. Paul van Moers van HIGHvalue: ‘ondanks alle reclame inspanningen van de verzekeraars gedurende de afgelopen jaren!’ Uit het onderzoek blijkt ook dat de klantgerichtheid van de sector lager is in vergelijking met die van andere sectoren. De conclusie van Van Moers: ‘Voor de zorgverzekeraars valt er een hoop werk te doen’.

related partner content for mobile comes here

De index wordt vanaf maart 2009 regelmatig gepubliceerd. De bedoeling is om te laten zien hoe de ontwikkeling van het vertrouwen van de consument in acht grote zorgverzekeraars is. De factoren waarop wordt gemeten zijn: degelijkheid, gezondheid, zekerheid, integriteit, betrouwbaarheid, transparantie, openheid en klantgerichtheid. Het complete lijstje ziet er als volgt uit:

Verzekeraar HIGHvalue Trust Index Zorgverzekeraarsmaart 2009
Univé 121
CZ 114
VGZ 111
Zilveren Kruis/Achmea 101
Menzis 99
Agis 88
Ohra 84
ONVZ 82

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in