Overslaan en naar de inhoud gaan

IdeasforBrands betrapt op exotische locatie

'Exclusief!! De nieuwe televisiecommercial van Remia’, zo is te lezen in het persbericht dat IdeasforBrands me toestuurt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

'Exclusief!! De nieuwe televisiecommercial van Remia’, zo is te lezen in het persbericht dat me toestuurt.

related partner content for mobile comes here

Vanaf vandaag is de nieuwe televisiecommercial van Remia –weer met Gerard Joling- overal te zien, waarin hij ‘op een wel heel bijzondere manier kennismaakt met de nieuwe Feestsauzen van het sauzenmerk’.

Jaja, want: ‘Joling wil na alle drukte en ophef in showbizzland even heerlijk van zijn welverdiende rust genieten. Uiteraard pakt dat net even iets anders uit dan hij had gehoopt...’

En dan komt het: ‘De commercial is opgenomen in Kaapstad, Zuid-Afrika...’

Het is dan toch gebeurd: De interactieve jongens en meisjes van IdeasforBrands hebben zich laten verleiden tot een traditionele commercial op een exotische locatie...
Daar waren al die interactieve bureaus een paar jaar geleden toch zo boos over? Traditionele reclamebureaus die bijna het hele budget besteedden aan filmpjes op zonnige locaties... Een schande was het, weggegooid geld zou het zijn. Ik zie zelfs de hele Tafelberg op de achtergrond staan...

En het staat nog wel zo duidelijk op hun website: ‘We zijn continu op zoek naar nieuwe toepassingen om de consument te bereiken. Traditionele contentdragers worden door de consument steeds vaker weggezapt...’

Daarentegen: Gerard Joling is natuurlijk weer perfect gecast. Hij ís mister Remia.

Gelukkig haalt IdeasforBrands nog iets meer dan alleen een commercial uit het tripje: zo staat er ook nog een ‘making-of’ film op stapel en wijdt SBS Shownieuws een programma-item aan de ‘hilarische’ opnamedagen in Zuid-Afrika.

Het filmpje is trouwens te zien op de .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in