IdeasforBrands betrapt op exotische locatie


'Exclusief!! De nieuwe televisiecommercial van Remia’, zo is te lezen in het persbericht dat IdeasforBrands me toestuurt.
Vanaf vandaag is de nieuwe televisiecommercial van Remia –weer met Gerard Joling- overal te zien, waarin hij ‘op een wel heel bijzondere manier kennismaakt met de nieuwe Feestsauzen van het sauzenmerk’.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSJaja, want: ‘Joling wil na alle drukte en ophef in showbizzland even heerlijk van zijn welverdiende rust genieten. Uiteraard pakt dat net even iets anders uit dan hij had gehoopt...’
En dan komt het: ‘De commercial is opgenomen in Kaapstad, Zuid-Afrika...’
Het is dan toch gebeurd: De interactieve jongens en meisjes van IdeasforBrands hebben zich laten verleiden tot een traditionele commercial op een exotische locatie...
Daar waren al die interactieve bureaus een paar jaar geleden toch zo boos over? Traditionele reclamebureaus die bijna het hele budget besteedden aan filmpjes op zonnige locaties... Een schande was het, weggegooid geld zou het zijn. Ik zie zelfs de hele Tafelberg op de achtergrond staan...
En het staat nog wel zo duidelijk op hun website: ‘We zijn continu op zoek naar nieuwe toepassingen om de consument te bereiken. Traditionele contentdragers worden door de consument steeds vaker weggezapt...’
Daarentegen: Gerard Joling is natuurlijk weer perfect gecast. Hij ís mister Remia.
Gelukkig haalt IdeasforBrands nog iets meer dan alleen een commercial uit het tripje: zo staat er ook nog een ‘making-of’ film op stapel en wijdt SBS Shownieuws een programma-item aan de ‘hilarische’ opnamedagen in Zuid-Afrika.
Het filmpje is trouwens te zien op de site van IdeasforBrands.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid