Overslaan en naar de inhoud gaan

Relaunch campagne Croma

In een door Lemz ontwikkelde relaunch campagne wil het merk Croma zich herbevestigen als dé vleesexpert.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Croma vindt dat Nederlanders zichzelf tekort doen, omdat het dagelijkse stukje vlees namelijk gemakkelijk veel lekkerder kan. Omdat niet iedereen dit meer weet, komt Croma met een relaunch campagne. Aan de basis staan de nieuwe pay-off 'Vlees houdt van Croma' en een campagnemissie: het vlees gaat zelf het land om iedereen te overtuigen.

related partner content for mobile comes here

Iedereen kan Gehaktbal, Karbonade, Worst of Slavink uitnodigen via . Ze komen graag bij je thuis om het vlees te bakken en je te overtuigen. De campagne wordt ondersteund met print, radio, online video advertising, onpack communicatie, Life & Cooking en bezoeken door het land.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in