Relaunch campagne Croma
In een door Lemz ontwikkelde relaunch campagne wil het merk Croma zich herbevestigen als dé vleesexpert.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Croma vindt dat Nederlanders zichzelf tekort doen, omdat het dagelijkse stukje vlees namelijk gemakkelijk veel lekkerder kan. Omdat niet iedereen dit meer weet, komt Croma met een relaunch campagne. Aan de basis staan de nieuwe pay-off 'Vlees houdt van Croma' en een campagnemissie: het vlees gaat zelf het land om iedereen te overtuigen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Iedereen kan Gehaktbal, Karbonade, Worst of Slavink uitnodigen via croma.nl. Ze komen graag bij je thuis om het vlees te bakken en je te overtuigen. De campagne wordt ondersteund met print, radio, online video advertising, onpack communicatie, Life & Cooking en bezoeken door het land.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid