Samenwerking Unilever en AH in KNVB-project
De samenwerking krijgt vorm in verschillende gezamenlijke initiatieven, met als eerste exponent KNVB Calvé Straatvoetbal. Tientallen straatvoetbaltoernooien die Unilever als onderdeel van haar partnership met de voetbalbond KNVB organiseert, hebben plaats bij AH-vestigingen door het hele land. De toernooien zijn van 22 april tot begin juni voor alle kinderen tussen 8 en 12 jaar.
De missies van Albert Heijn en Unilever komen overeen. Beide willen kinderen laten bewegen, en vitaliteit en gezondheid onder de aandacht brengen van een breed publiek. Vaak bewegen kinderen te weinig met als mogelijk gevolg obesitas. De samenwerkingspartners willen op deze manier gezamenlijk een maatschappelijk thema oppakken om elkaar te versterken en zo de impact te vergroten. Beide ondernemingen hebben bovendien een sterke verbondenheid met voetbal. Albert Heijn door haar connectie met de Eredivisie en Unilever door haar sponsorship van de KNVB.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid