Overslaan en naar de inhoud gaan

Roozekrans creative director Studio Dumbar China

Joost Roozekrans (1962) begint per maart 2009 als creative director van Studio Dumbar in China.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hij is verantwoordelijk voor de creatieve koers van het bureau in China. Roozekrans werkte in het verleden als senior ontwerper voor Studio Dumbar en was onder meer verantwoordelijk voor de visuele identiteit van de Nederlandse politie. Daarna vervolgde hij zijn carrière in Londen als senior ontwerper van de website van en als freelance designer voor verschillende Londense designstudios.

related partner content for mobile comes here

Eind negentiger jaren keerde Roozekrans terug als teamleider bij Studio Dumbar. In 2001 was hij een van de oprichters van NLXL, bureau voor visuele communicatie en interaction design in Den Haag. Nu treedt hij opnieuw in dienst, als creatief leider van Studio Dumbar in Shanghai.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in