Nederland 1 op 21,3 pct in week 11
Nederland 1 was in week 11 marktleider met een aandeel van 21,3 procent in het tijdvak 18.00-24.00 uur (6+).

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
RTL 4 was tweede zender met 15,6 procent. Nederland 3 scoorde dankzij onder meer het schaatsen met 14,5 procent beter dan SBS 6. Dat had een aandeel van 11,1 procent. Het marktaandeel van de drie publieke zenders samen was 42,1 procent. RTL Nederland behaalde 26,7 procent en SBS Broadcasting 19,2 procent.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het NOS Journaal van 20.00 uur op zondag was met 3.395.000 kijkers het best bekeken programma van de week. Studio Sport Eredivisie kwam gisteravond uit op 3.227.000 kijkers en was tweede.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Stichting Kijkonderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid