Overslaan en naar de inhoud gaan

Boomerang Create laat Heineken-flesjes ontwerpen

Boomerang Create houdt de komende weken een online pitch voor het Heineken bierflesje.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Boomerang Create houdt de komende weken een voor het Heineken bierflesje.

related partner content for mobile comes here

Boomerang Create is een netwerk van (jonge) creatieven waarmee Boomerang Media eind 2007 is begonnen. Deze creatieven worden uitgedaagd om met nieuwe designs te komen die onderdeel zullen uitmaken van een speciale cadeau collectie waarmee JouwHeineken dit voorjaar komt.
'Veel merken worstelen met trends als co-creatie, user generated content en crowdsourcing, maar kunnen hier geen concrete invulling aan geven. Boomerang Create doet dit wel', aldus medeoprichter Alexander Veltman.
'Voor Heineken is Boomerang Create een goede manier om de consument bij het merk te betrekken. Bovendien sluit deze actie perfect aan op de weg die wij zijn ingeslagen met JouwHeineken', meldt Martijn Keesmaat, junior brandmanager bij Heineken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in