Overslaan en naar de inhoud gaan

Bakas en Hema winnen Trendwatcher Of The Year Award

Adjiedj Bakas en de Hema zijn in de prijzen gevallen bij de uitreiking van de TWOTY (TrendWatcher Of The Year) Awards 2009.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ook Anna Luise Sulimma, Tom Palmaerts, Bloei Creative Innovation en Arie Boomsma wonnen. Adjiedj Bakas werd Trendwatcher Of The Year. Hij heeft de prijs onder meer gewonnen voor de manier waarop hij op de financiële crisis heeft geanticipeerd.

related partner content for mobile comes here

Tom Palmaerts is Specialist Trendwatcher Of The Year. Hij heeft de prijs onder andere gewonnen voor zijn inzicht in subculturen. Anna Luise Sulimma is Upcoming Talent Of The Year vanwege 'haar nieuwe, visuele methode om trends in kaart te brengen'.

Bloei Creative Innovation werd gekozen tot Trend Implementation Agency Of The Year. 'Dit bureau weet als geen ander trends te vertalen naar nieuwe concepten en producten', aldus de jury. De Hema (Return to Sender en Doedel Art) won de Trend Implementation Of The Year. 'De Hema slaagt er keer op keer in om trends in een vroeg stadium voor een groot publiek bereikbaar te maken. Return to Sender (duurzaamheid) en Doedel Art (co-creation) bewijzen dit eens te meer.'

Arie Boomsma is Trendsetter Of The Year geworden voor de frisse, niet-dogmatische manier waarop hij invulling geeft aan het christendom en zijn voorbeeldfunctie die hij vervult voor veel mannen.

De TWOTY Awards zijn gisteren uitgereikt tijdens een avondvullend programma waarin aandacht werd besteed aan trends en trendwatching.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in