Overslaan en naar de inhoud gaan

ConsuMenens

Het begint er langzaam op te lijken dat de Consumens serieus wordt genomen door de grote Merken. Hun Merkwijsheid heeft ze in een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In korte tijd zien we een paar prachtige voorbeelden van die ommezwaai door Merken. gaat bij zijn Consumens inwonen en desnoods op de rand van het bed zitten om er maar achter te komen wat die Consumens nou beweegt? Coca Cola komt met een , wat dat ook moge zijn. Maar één ding is duidelijk: de mening van hun Consumens is gewoon erg belangrijk voor ze.

related partner content for mobile comes here

Merken wordt het steeds duidelijker dat doelgroepen zijn getransformeerd tot individuen met misschien wel een heel heldere mening. Een mening die weer de taal van grotere groepen spreekt. Gelukkig is ook voor de Merken weer een mens een Mens geworden. Liever één in de hand dan tien in het oneindige.

Wat mij verbaast is dat het toch nog zo lang heeft moeten duren voordat de MensMening hun wat waard werd. Zouden de andere Merken inmiddels ook door hebben dat er zich een informatie en meningenrevolutie aan het voltrekken is. Dat dat alleen al veel inspiratie oplevert?
De Consumens wordt dus echt menens voor het Merk.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in