Overslaan en naar de inhoud gaan

Linkedin Group: Mobile Fundraising

De mobiel een ideaal platform voor de charitatieve branche. De mobiele telefoon is reeds het meest belangrijke social media device en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De mobiel een ideaal platform voor de charitatieve branche. De mobiele telefoon is reeds het meest belangrijke social media device en zal komende jaren ook het belangrijkste betalingsplatform worden. Contant geld, chipknip, bankpassen en creditcards zullen in de nabije toekomst komen te vervallen! Gelukkig zijn er steeds meer mobiele betaalmogelijkheden waardoor Mobile Fundraising steeds beter in kan worden gezet. De huidige mobiel telefoons kunnen veel meer dan alleen bellen en SMS’en, waardoor het een ideaal middel is om awareness en engagement bij potentiële donateurs te creëren. Ik ben daarom enkele weken geleden gestart met de Linkedin Group: Mobile Fundraising.

related partner content for mobile comes here

De Linkedin Group: Mobile Fundraising biedt de mogelijkheid om op nationaal maar ook internationaal niveau te netwerken en contacten te leggen met oa fondsenwervers, marketeers, mobiele ontwikkelaars, consultants, communicatie-managers, database-managers, fundraisers en donateurs.

Daarnaast kun je in deze Linkedin Group Mobile Fundraising oa Nieuws en Discussies vinden.

Lid worden kan

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in