‘Levende posters’ voor de Bladenweek


Deze ‘ live action campagne’ op het Amsterdamse Leidseplein is onderdeel van de Bladenweek (25 april – 8 mei), een week waarin extra aandacht wordt gevraagd voor publiekstijdschriften.
De acteurs zijn aanwezig op woensdag, donderdag en vrijdag van 17.00 tot 19.00 uur.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOp deze manier wordt ook promotie gemaakt voor Blad, een speciaal voor deze week gemaakt tijdschrift dat consumenten cadeau krijgen als ze voor 7,50 euro aan publieksbladen kopen.
JCDecaux Innovate gaf een andere abri op het Amsterdamse plein ook een makeover: de tweede halte is omgebouwd tot kiosk. Hier zijn tot en met vrijdag diverse Nederlandse publiekstijdschriften gratis verkrijgbaar.
De campagne is ontwikkeld door Hachette Filipacchi Media, uitgever van onder meer ELLE, Red, Santé en Quote en JCDecaux Innovate in opdracht van de Groep Publiekstijdschriften van het NUV.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid