Klant mag SNS Bank helpen met verbeteren dienstverlening
Iedere twee weken publiceert de bank een lijst met mogelijke verbeteringen voor Mijn SNS en SNS Kasboek. De meest gewenste verbeteringen gaat SNS Bank binnen zes weken oppakken.
Ton Timmerman, directeur Klantcontact bij SNS Bank, zegt dat de bank al dagelijks allerlei verbetersuggesties van klanten ontvangt. ‘Nu gaan we klanten vragen welke van hun suggesties zij het liefst doorgevoerd zien. En daar gaan wij echt mee aan de slag.’
Vacatures
Product Owner Redactie denhaag.nl
Gemeente Den HaagSenior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie Utrecht
Volgens Timmerman is deze crowdsourcing nadrukkelijk geen experiment. ‘SNS Bank gaat haar dienstverlening gewoon op deze manier verbeteren. We leggen de ontwikkeling in handen van onze klanten: klanten bepalen de volgorde waarop wij hun suggesties gaan doorvoeren.’
De bank vraagt klanten via e-mail, MijnSNS en de SNS Community deel te nemen. Zij kunnen twee weken stemmen op deze verbetersuggesties. Begin juni verwacht SNS Bank de eerste verbeteringen te hebben doorgevoerd.
De eerste lijst met mogelijke verbeteringen is vandaag gepubliceerd op de SNS Community, het online klantenplatform van SNS Bank. In de lijst staan onder meer verbeteringen op het gebied van inzicht in spaardoelen, beter online inzicht in hypotheekproducten, indelen van transacties en het melden van schades.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid