Overslaan en naar de inhoud gaan

Klant mag SNS Bank helpen met verbeteren dienstverlening

SNS Bank vraagt haar klanten vanaf vandaag welke verbeteringen ze moet doorvoeren in de online dienstverlening.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Iedere twee weken publiceert de bank een lijst met mogelijke verbeteringen voor Mijn SNS en SNS Kasboek. De meest gewenste verbeteringen gaat SNS Bank binnen zes weken oppakken.

related partner content for mobile comes here

Ton Timmerman, directeur Klantcontact bij , zegt dat de bank al dagelijks allerlei verbetersuggesties van klanten ontvangt. ‘Nu gaan we klanten vragen welke van hun suggesties zij het liefst doorgevoerd zien. En daar gaan wij echt mee aan de slag.’

Volgens Timmerman is deze crowdsourcing nadrukkelijk geen experiment. ‘SNS Bank gaat haar dienstverlening gewoon op deze manier verbeteren. We leggen de ontwikkeling in handen van onze klanten: klanten bepalen de volgorde waarop wij hun suggesties gaan doorvoeren.’
De bank vraagt klanten via e-mail, MijnSNS en de SNS Community deel te nemen. Zij kunnen twee weken stemmen op deze verbetersuggesties. Begin juni verwacht SNS Bank de eerste verbeteringen te hebben doorgevoerd.

De eerste lijst met mogelijke verbeteringen is vandaag gepubliceerd op de SNS Community, het online klantenplatform van SNS Bank. In de lijst staan onder meer verbeteringen op het gebied van inzicht in spaardoelen, beter online inzicht in hypotheekproducten, indelen van transacties en het melden van schades.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in