Overslaan en naar de inhoud gaan

Humberto Tan in campagne Rabobank

In de nieuwe campagne Internationaal Zakendoen verschijnt Humberto Tan voor het eerst als boegbeeld van Rabobank.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Toen BNR Nieuwsradio het van presentator Humberto Tan om een campagne bekend maakte, werd er al druk gespeculeerd voor welk merk het zou zijn. Vanavond is de commercial met Tan voor Rabobank het eerst te zien, na het Achtuurjournaal op Nederland 1.

related partner content for mobile comes here

In de TV commercial 'Thuis in Nederland, thuis in de wereld' gaat Tan samen met de Rabobank op zoek naar de kracht van coöperatief bankieren. De commercial is onderdeel van de campagne Internationaal Zakendoen over de dienstverlening van de Rabobank in het buitenland.

Opvallend is dat de vorige campagne, ook uit handen van N=5, nog niet zo lang liep. Volgende week lees je meer in Adformatie over de nieuwe koers van Rabobank.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in