Overslaan en naar de inhoud gaan

Herpositionering Zibb.nl

Uitgeverij Reed Business Information geeft Zibb.nl een centrale plek in zijn nieuwe internetstrategie. De ondernemerssite zal zich voortaan…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De website dient daarnaast als zakelijk internetplatform voor Reed Business Information en Rabobank, mede-eigenaar van Zibb.nl.
Nieuws krijgt een groter aandeel op de website, bovendien wil Reed Business meer (betaalde) services aanbieden. Het gaat hierbij vooral om allerlei specialistische dataservices voor de ondernemer, maar ook om algemene diensten, zoals de nieuwe product-zoekmachine Kellysearch.nl en de vastgoed databank VastgoedCentrum.nl.

related partner content for mobile comes here

Lex Rozenbroek, managing director van Reed Business Information, legt de herpositionering uit: "Internet is een speerpunt voor Reed Business Information. De nieuwste versie van Zibb.nl is daar een toonbeeld van: de website zal zich met 'realtime' nieuwsvoorziening richten op de hele Nederlandse business to business markt. Daarnaast wordt het aantal portals, die informatie bevatten voor de verschillende branches en bedrijven, uitgebreid met de titels finance, marketing-sales en gezondheidszorg.” Zibb.nl bestaat dit jaar vier jaar en telt volgens Rozenbroek 300.000 unieke bezoekers per maand.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in