Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Live’ heeft de toekomst in b-to-b

‘Live communication’ heeft de toekomst in de b-to-b-branche, zo blijkt uit onderzoek van de universiteit van Leipzig. Beurzen, in house…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In het kader van de Trendbarometer 2003 ondervroegen de Duitse onderzoekers 400 kopstukken uit de marketing- en communicatiesector. Die waren eenduidig in hun oordeel: live communication, oftewel de dialoog met de klant wordt steeds belangrijker. Daarbij valt een toenemende voorkeur voor evenementen in eigen huis te bespeuren, een trend die in de toekomst steeds meer ten koste zal gaan van deelname aan beurzen en andere grootschalige evenementen, zo verwacht men. De voorliefde voor in house events heeft volgens veel deskundigen vooral te maken met de behoefte aan infotainment en de mogelijkheid tot netwerken in een aangename sfeer en omgeving. Toch is het niet helemaal terecht om de beurs als communicatiekanaal daarmee af te schrijven, vinden andere experts. ‘Tijdens een event presenteer je een thema, op de beurs presenteer je je onderneming en je product. De kracht zit ’m in de combinatie.’

related partner content for mobile comes here

Bron: Direkt Marketing

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in