Overslaan en naar de inhoud gaan

UPS weer ’s werelds meest gewaardeerde

In een onderzoek van Fortune Magazine is koeriersbedrijf UPS wederom gekozen tot ’s werelds meest gewaardeerde bedrijf in haar sector.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het is voor de zesde achtereenvolgende keer dat Fortune de titel van ’s werelds meest gewaardeerde bedrijf aan UPS toekent. Deze benoeming volgt op de uitverkiezing van UPS tot Amerika’s meest gewaardeerde bedrijf eerder deze week. Deze eer viel het bedrijf voor de 21ste keer op rij te beurt.

related partner content for mobile comes here

De uiteindelijke classering werd bepaald aan de hand van negen criteria, waaronder managementkwaliteit, kwaliteit van producten en diensten, innovatie, waarde van langetermijninvesteringen, financiële stabiliteit, talent van het personeel, sociale verantwoordelijkheid, aanwending van bedrijfsmiddelen en de sterkte van het wereldwijde netwerk. UPS scoorde gemiddeld 8,61 en liet daarmee de naaste concurrentie ver achter zich.
Naast de eerste plaats in de eigen transportcategorie werd UPS ook uitgeroepen tot de nummer 1 op het gebied van financiële stabiliteit. Verder haalde UPS de top 3 in de categorieën managementkwaliteit, kwaliteit van producten en diensten, waarde van lange termijn investeringen, aanwending van bedrijfsmiddelen en de sterkte van het wereldwijde netwerk.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in