
De tv-gids krijgt iedere twee weken acht extra pagina’s met reportages die aansluiten bij de interessegebieden van de lezer en de Avro: dier & natuur, kunst, theater en gezondheid. De komende tijd zullen regelmatig specials verschijnen waarin deze thema's nader uitgewerkt zullen worden.
Met deze opfrisbeurt wil de Avrobode nog beter aansluiten bij ‘de belevingswereld van de actieve 45-plusser’, zo is uit onderzoek gebleken. Onder de noemer 'Samen thuis, samen uit' biedt Avrobode tips voor de vrijetijdsbesteding.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandEvent Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftSamen met ARVH Marketingcommunicatie in Amsterdam voor de lezersmarkt een nieuwe thematische campagne voor printmedia ontwikkeld. Deze wordt de komende weken in verschillende media geplaatst.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee