Overslaan en naar de inhoud gaan

Opfrissing Avrobode

Avrobode is vanaf deze week volledig opgefrist: een nieuw logo, nieuwe rubrieken, een column van Angela Groothuizen en de nieuwe,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De tv-gids krijgt iedere twee weken acht extra pagina’s met reportages die aansluiten bij de interessegebieden van de lezer en de Avro: dier & natuur, kunst, theater en gezondheid. De komende tijd zullen regelmatig specials verschijnen waarin deze thema's nader uitgewerkt zullen worden.

related partner content for mobile comes here

Met deze opfrisbeurt wil de Avrobode nog beter aansluiten bij ‘de belevingswereld van de actieve 45-plusser’, zo is uit onderzoek gebleken. Onder de noemer 'Samen thuis, samen uit' biedt Avrobode tips voor de vrijetijdsbesteding.

Samen met ARVH Marketingcommunicatie in Amsterdam voor de lezersmarkt een nieuwe thematische campagne voor printmedia ontwikkeld. Deze wordt de komende weken in verschillende media geplaatst.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in