Haagse Communicatie Dag 2012 in teken van verandering
Dagsprekers op de Haagse Communicatie Dag zijn Jan Driessen van Aegon en BvA en reclameman Wim Ubachs.
De stelling van Driessen: veel reclamebureaus en adverteerders zitten nog te vast in het verleden. Hij denkt dat dit het jaar van de waarheid wordt voor veel bureaus en adverteerders en ziet dat reclamebureaus nog te traditioneel denken en doen.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuDe Haagse Communicatie Dag 2012 wil daar verandering in brengen, zegt Anno Fekkes, voorzitter van Grafisch Platform Den Haag, mede-initiatiefnemer van de dag.
Fekkes: 'Juist in deze moeilijke markt moet je het roer omgooien. Je kunt je blindstaren op wat niet meer kan. Beter is het om nieuwe kansen te zien.'
Naast de keynotespeakers zijn er powersessies met verschillende thema's.
De Haagse Communicatie Dag is een initiatief van de Haagse Communicatie Kring en Grafisch Platform Den Haag, in samenwerking met de Gemeente Den Haag, Hogeschool INHolland en Only Human.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid