Overslaan en naar de inhoud gaan

Haagse Communicatie Dag 2012 in teken van verandering

'Het vak is veranderd. Nu de mensen nog.' De roep om verandering staat centraal op de Haagse Communicatie Dag op donderdag 12 april in Den…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dagsprekers op de zijn Jan Driessen van Aegon en BvA en reclameman Wim Ubachs.

related partner content for mobile comes here

De stelling van Driessen: veel reclamebureaus en adverteerders zitten nog te vast in het verleden. Hij denkt dat dit het jaar van de waarheid wordt voor veel bureaus en adverteerders en ziet dat reclamebureaus nog te traditioneel denken en doen.

De Haagse Communicatie Dag 2012 wil daar verandering in brengen, zegt Anno Fekkes, voorzitter van Grafisch Platform Den Haag, mede-initiatiefnemer van de dag.

Fekkes: 'Juist in deze moeilijke markt moet je het roer omgooien. Je kunt je blindstaren op wat niet meer kan. Beter is het om nieuwe kansen te zien.'

Naast de keynotespeakers zijn er powersessies met verschillende thema's.

De Haagse Communicatie Dag is een initiatief van de Haagse Communicatie Kring en Grafisch Platform Den Haag, in samenwerking met de Gemeente Den Haag, Hogeschool INHolland en Only Human.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in