'Digitale doorstart De Pers voor de helft zeker’
Een digitale doorstart van dagblad De Pers is volgens hoofdredacteur Jan-Jaap Heij voor de helft zeker.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat meldt Emerce. 'We zijn halverwege het doorstartproces. Als het lukt, gaan we een digitale krant uitgeven met week- en maandabonnementen en losse verkopen. De prijs wordt maximaal twee à vier euro per maand', zei Heij dinsdagmiddag tijdens een Immovator-bijeenkomst in Hilversum. Er komen geen jaarabonnementen want die zouden lezers als te duur ervaren.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De krant wordt voor tablets en smartphones gemaakt. Het verdienmodel ligt duidelijk in abonnementen, omdat volgens Heij reclame in betaalde applicaties 'een afhaker' is.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSAls de digitale doorstart van De Pers er komt, dan is dat op zijn vroegst in september.
Bron: Emerce.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid