Overslaan en naar de inhoud gaan

C1000 kiest LVB Networks voor magazine

Met de introductie van C1000 Magazine eind maart 2012 heeft C1000 zijn eigen magazine. LVB Networks is verantwoordelijk voor het concept en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Na een bureaupitch koos C1000 medio vorig jaar voor LVB Networks voor de realisatie van het magazine. Het door LVB Networks ontwikkelde concept voldeed het beste aan de wens van C1000 om een ‘cross-over tussen supermarktblad en publieksblad’ te ontwikkelen. ‘Daarnaast spreekt ook de no-nonsense-mentaliteit van LVB Networks ons aan’, laat Han Sijl weten, vanuit C1000 Marketing verantwoordelijk voor de uitgave.

related partner content for mobile comes here

Het nieuwe C1000 Magazine wordt per 26 maart huis-aan-huis verspreid. Ook is het beschikbaar via de iPad-app van C1000.

In Adformatie van volgende week een achtergrondverhaal over C1000 Magazine. Sijl: 'Het is niet realistisch om alleen maar vrolijke, knappe en gelukkige mensen te tonen.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in