C1000 kiest LVB Networks voor magazine
Na een bureaupitch koos C1000 medio vorig jaar voor LVB Networks voor de realisatie van het magazine. Het door LVB Networks ontwikkelde concept voldeed het beste aan de wens van C1000 om een ‘cross-over tussen supermarktblad en publieksblad’ te ontwikkelen. ‘Daarnaast spreekt ook de no-nonsense-mentaliteit van LVB Networks ons aan’, laat Han Sijl weten, vanuit C1000 Marketing verantwoordelijk voor de uitgave.
Het nieuwe C1000 Magazine wordt per 26 maart huis-aan-huis verspreid. Ook is het beschikbaar via de iPad-app van C1000.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaIn Adformatie van volgende week een achtergrondverhaal over C1000 Magazine. Sijl: 'Het is niet realistisch om alleen maar vrolijke, knappe en gelukkige mensen te tonen.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid