Herlancering HP/De Tijd met RadeMakkers
HP/De Tijd, dat vanaf april verschijnt als maandblad, ging voor zijn (her)lancering als ‘maandelijkse journalistieke glossy’ in zee met…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Tegelijk met de maandelijkse frequentie worden de online activiteiten van HP/De Tijd uitgebreid. De uitgeverij investeert naar eigen zeggen miljoenen in de herpositionering van het magazine als ‘journalistieke glossy’ en in uitbreiding van de redactie, vooral met online specialisten. Voor de lancering als maandblad is gekozen voor een samenwerking met RadeMakkers. De eerste uitingen zullen in april zichtbaar zijn, onder meer op televisie.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid